25-05-2021 NL-Alert De NL-Alert campagne stimuleert 75-plusser om de mobiele telefoon aan te laten staan. Wist je dat 9 op de 10 Nederlanders een NL-Alert ontvangen bij een noodsituatie? Ook onder 75-plussers stijgt het bereik van NL-Alert al ligt dit met ruim 7 op 10 ontvangers wel wat lager. Dat komt bijvoorbeeld doordat zij vaker hun mobiele telefoon uit hebben sta... Lees meer 25-05-2021 Digitale spelletjes op afstand Thuis samen een gezelschapsspelletje spelen kan niet altijd en met iedereen... Profiteer in deze tijd van de mogelijkheid om digitale spelletjes op afstand te spelen met elkaar. Dat kan met je familie, vrienden, kennissen, de buren of zelfs onbekenden. Downloaden van de gameapps kan makkelijk online in de Apple App Store of Google Play Store. Dit ... Lees meer 21-05-2021 Klantvriendelijk contact Plezier bij je klant is vaak een optelsom van ervaringen. Dat kan bijvoorbeeld bejegening, sfeer of een ervaring met je product of dienst zijn. De mondige consument van tegenwoordig heeft bewust en onbewust oog voor de service die wordt ondergaan. Met een actieve kijk op je dienstverlening als ondernemer doe je al de nodige inspiratie op voor verbe... Lees meer 12-05-2021 Slechthorendheid tonen Wist je dat maar liefst 1,6 miljoen mensen in Nederland niet goed horen? Het is dus niet iets om te blijven ontkennen. Ook is het goed om dit bespreekbaar te maken om hindernissen in communicatie weg te nemen. Maar ook de veiligheid in het verkeer is een issue. ZoKiesje.nl vraagt daarom graag aandacht, respect en begrip voor slechthorendheid. Om te... Lees meer 23-04-2021 Briefing bureau Hoe vertel ik het mijn bureau? In theorie staat mooi beschreven aan welke eisen een goede briefing aan een (online) communicatiebureau of communicatiebureau dient te voldoen. Toch is de vertaling van een opdracht in de praktijk vaak problematischer. Zo beschrijft een ondernemingsstrategie niet altijd marketing- en aanverwante communicatiedoelstelli... Lees meer 20-04-2021 Langer thuis wonen Gezond van lijf en leden een maximale tijd vitaal leven op onze aardbol... Wie wil dat nou niet? Daarvoor ben je wel ook zelf aan zet en het liefst bewust en tijdig. We hebben namelijk de neiging om lastige levensvragen voor ons uit te schuiven maar pas op dat het niet te laat is. Denk daarom nu al na over plezierig blijven wonen en vooral: gezond ... Lees meer 15-04-2021 Overstappen van energieleverancier Op zoek naar een andere energieleverancier? Dan dien je met een aantal zaken rekening te houden. Een nieuwe energieleverancier vinden is niet hetzelfde als op zoek gaan naar de goedkoopste aanbieder. Er komt meer bij kijken. Denk bijvoorbeeld aan het soort energiecontract en of je wel al op mag zeggen bij je huidige energieleverancier. Als je dat t... Lees meer 14-04-2021 Verf voor je tuinhuis [Gastbijdrage] Heb je plannen om je tuinhuis te voorzien van een nieuw kleurtje of een nieuwe lak? Dan kun je het best eerst nadenken over de beste verf voor je tuinhuis. Het maakt namelijk uit of je kiest voor verf of beits voor het tuinhuis. Bij verven horen er namelijk andere voorbereidende stappen dan als je kiest voor beitsen. Er zijn verschil... Lees meer 13-04-2021 Facebook acties Opvallende en originele acties vanuit je Facebook bedrijfspagina dragen bij aan het behalen van je marketingdoelstellingen. Zet de fan daarom centraal en bedenk vooral aardige, leuke Facebook acties, activeringen en campagnes. Van clicks naar bricks Met serieuze, creatieve inzet van Facebook zorg je dat je onderneming oprecht iets voor je echte ... Lees meer 10-04-2021 Online afspraken maken De klant is koning ook in deze complexere tijd. Je wil je klanten dan ook niet lang laten wachten op een antwoord. Niet alleen in je zaak maar ook via een chat, per e-mail of direct aan de telefoon. Snel je klant helpen maak hem of haar blijer. Dat geldt ook voor online afspraken maken door je klanten. Zo blijkt uit onderzoek dat lange wachtrijen o... Lees meer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 archief